سرخط خبرها

نیان با برد به پلی آف رفت + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۰۱۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
نیان با برد به پلی آف رفت + فیلم
هفته پایانی دور گروهی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف دنبال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیان الکترونیک و شهداب یزد که پیش از این صعودشان به پلی آف را قطعی کرده بودند در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که جدال جذاب و دیدنی دو تیم بعد از ۵ ست تلاش با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نیان الکترونیک به پایان رسید.

سالن پیر مشهد در روزی‌که تقریبا هیچ جای خالی نداشت، میزبان هواداران و طرفدارانی بود که بعد از سال‌ها یک بار دیگر سکوها را تا سرحد امکان پر کرده بودند.

تیم شهداب یزد برخلاف بازی هفته قبل مقابل پاس گرگان که ترکیبی از بازیکنان جوان تر خودش را به میدان فرستاده بود، در این مسابقه با ترکیب اصلی به زمین آمد.

نماینده مشهد که پیش از این صعودش به جمع تیم های راه یافته به پلی آف را قطعی کرده بود، برای گرفتن انتقام بازی رفت، مقابل شهداب یزد قرار گرفت و اتفاقا بازی قابل قبولی را هم به نمایش گذاشت.

در ست اول این مسابقه شاگردان حامد صمدی در حالی که در آخرین امتیازات از شهداب یزد عقب افتاده بودند، با فشار خوب هواداران و سرویس های خوب جوان، موفق شدند با حساب ۲۷ بر ۲۵ حریف را شکست دهند.

دست دوم این مسابقه با برتری ستاره های شهداب همراه بود و نماینده یزد موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ این ست را به سود خودش تمام کند. درخشش مهدوی پاسور باتجربه یزدی ها بدون شک اصلی ترین دلیل برتری مطلق تیم مهمان در این ست بود.

این مسابقه در ست سوم هم با برتری شهداب دنبال شد و نماینده یزد در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا خودش را در یک قدمی کسب برد قرار دهد.

بدون شک آبشارهای دقیق دد کنار سرویس های ویران گر یونس قلیچ خانی یکی از اصلی ترین دلایل پیروزی شهداب در این ست بود.

بازیکنان نیان الکترونیک که نمی خواستند بازی را به راحتی به حریف واگذار کنند، در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف پرستاره خود را مغلوب کردند. دفاع خو و هوشمندانه فراهانی و فلاح در کنار آبشارهای بی نقص امین علوی، عامل اصلی برتری مشهدی ها در این ست بود.

برتری ۱۵ بر ۱۳ تیم نیان الکترونیک هم در نهایت مهر پیروزی در این مسابقه را به نام مشهدی ها زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->